johnsimone.reismee.nl

In the air!

Vandaag de klapper van de vakantie: een helicoptervlucht boven de Whitsundays. We hebben een uur gevlogen en een uur op Whiteheavenbeach rondgebracht (met champagne).De helicopter landde gewoon op het strand! Alleen wij samen met de piloot, geen deuren(!!!) waardoor we heel goed zicht hadden en foto's konden maken. We zitten nog vol adrenaline, wat een kick zeg!

Cheers!

sandra

Wat gaaf ook weer!!!!!!!!!!!! Wat zijn jullie een prachtige tocht aan het maken!

Hier is het nu grijs en aan het regenen. Wel is het nest merels vanochtend uitgevlogen. we hadden het druk met de katten uit de buurt weg te houden. Dus ben benieuwd als ik vanmiddag thuis kom hoeveel het overleefd hebben vandaag. En kleine mereltjes, ja ze zijn schattig, maar niet zo kleurig als jullie ze zien ;)

gaby

volgens mij is dit een 2e huwelijksreis, het moet toch weer vreselijk gaan kriebelen in jullie buiken en dat vlak voor je pensioen....... john!! dit was het sparen wel waard denk ik. Ik kan niet wachten tot 19 december voor de rest van de foto's ( leuke uitnodiging hoor!!!)

Corrie

Wat zullen jullie genoten hebben van de helicptervlucht!! Voor John de tweede keer in een helicopter. Ik heb zojuist alle verhalen nog eens gelezen en de foto's bekeken. Wat een geweldige reis. Ik ben erg benieuwd naar de uitgebreide verhalen en de vele, ongetwijfeld prachtige foto's die we te horen en te zien krijgen op 19 september. Bedankt voor de uitnodiging. Leuke kaart.
Geniet nog van het vervolg van jullie reis.
Groeten, Corrie

marian janse

Hallo allebei,
Zojuist heb ik alle verhalen van jullie reis nog eens gelezen. Dit is wel de reis van jullie leven. Prachtige foto's hebben jullie ons laten zien. Zo reizen wij ook een beetje door Australie. Geniet nog van de laatste week!
Hartelijke groeten, Henk en Marian.