johnsimone.reismee.nl

Whitsundays

Lieve allemaal,

Inmiddels zijn we op een camping in Airlie beach aanbeland. Een camping met alles erop en eraan, maar gisteren hadden we het tegenovergestelde. Een camping in een nationaal park (Cape Hillsborough). Een plek in het bos, zonder buren,20 meter van het strand waar slechts een handjevol mensen waren omdat er maar 11 plekken waren. Geen faciliteiten, 's nachts pikkiedonker en bezoek gehad van 2 wombats, geweldig!

's Avonds hebben we stoeltjes en tafel naar het strand verhuisd en hebben daar gegeten bij de ondergaande zon. Ik geloof niet dat het veel romantischer kan.

We blijven ons verbazen over alle vogels. Op deze camping zijn er erg veel, ik zal zo een paar foto's uploaden. Maar John had erg veel geluk en zag een paar dolfijnen vlak voor de kust!

We blijven hier tot vrijdag, er is een hoop te beleven. Morgen gaan we met een mega- speedboot naar het buitenste rif om te snorkelen.

We worden eigenlijk een beetje overdonderd van we allemaal zien en realiseren ons dat het een heel bijzondere reis is.

Veel liefs J&S

R,L&S

Maak ons maar jaloers, romantisch eten op het strand met ondergaande zon, dolfijnen voor de kust.....
Het is een reis die je maar 1x maakt, volop van moet genieten en zal blijven herinnneren!!!!
Liefs vanuit het natte Voorschoten
-XXX-

mam

Hallo lieverds,
Wat genieten jullie enorm en wij genieten mee.
Je ziet er stralend uit Simone, maar volgende keer willen we een lachvogel zien in plaats van een walrus!!
N.B. hoe ziet een wombat er uit?
Veel plezier en geniet van het snorkelen.
Kus van ons.