johnsimone.reismee.nl

Noosa

We zijn inmiddels met de camper beland in een plaatsje vlakbij Noosa, aan de Sunshine Coast. Vandaag hebben we een schitterende wandeling langs de kust gemaakt en .........een koala in het wild gezien!!! Ze zitten in eucalyptusbomen en eten niks anders dan de bladeren. Naast eten slapen ze en dat is het wel. Ze zien er ontzettend lief uit, kijk maar op de foto die we zo zullen uploaden.

Het links rijden gaat prima, dat het stuur rechts zit, wordt eenvoudiger gemaakt doordat we een automaat hebben en dus niet met links hoeven te schakelen.De camper is van alle gemakken voorzien; tv, magnetron, wc, aircoen warm water. En butler John, die is momenteel lekker aan het koken, haha.

De overgang met de outback is groot, voor Simone is het grootste voordeel toch wel te temperatuur, het in Sydney gekochte thermo-ondergoed kan onderin de kast!!!

Gaaf Gaby, dat je geparapend hebt! En Sandra, ben je inmiddels al een surfdude?

Tot later, xxx

sandra

Nou...... de golven waren niet hoog genoeg om me wat tijd te geven om op die plank te gaan staan, dus helaas nog geen dude. Wel een babe in zo'n strak pakkie ;0 Het was een hele leuke ervaring de eerste les, een tweede zal volgen.

x
Sandra