johnsimone.reismee.nl

Uluru 2

We zijn terug in ons hotel in Alice Springs. De 3 daagse trip zit erop en het was helemaal super. We zaten in de middle of nowhere en hebben geweldige wandelingen gemaakt. Het was koud, maar een kampvuur doet wonderen. En.....de eerste giftige spin is gespot. Hij hing aan het plafond van het toilet, was groot en eng. John heeft er een foto van gemaakt maar hij krijgt geen ruimte op de harde schijf....haha!

We hadden een leuke groep met spanjaarden, fransen, belgen, ieren en australiers. De omgeving was overweldigend, zeker omdat we elke ochtend om 05:30 gewekt werden om tijdens de zonsopgang aan de wandeling te beginnen, erg gaaf!

Morgen vliegen we naar Brisbane het warmere weer tegemoet. Zondag staat onze camper klaar die we de komende 3 weken gebruiken om langs de kust naar het noorden te rijden.

Iedereen een fijne vakantie, thuiskomst en vertrek gewenst! Im zal een paar fotos uploaden en dan gaan we lekker slapen!

xxx, J&S

gaby

Wouw, het ziet er echt geweldig uit, adembenemend en maar goed dat je foto's neemt want dan kan je nog vaak na genieten..... Wij zijn weer thuis na 3 weken vakantie, erg warm gehad maar hier is het lekker. Ik heb zelfs nog geparapend............. eindelijk heb ik het gedaan, geweldig. Veel plezier met de camper, even op je zelf en in je eigen tempo. genieten.................!!!!!!!!!!!!!!

Pieter en Amanda

Hallo John en Simone,

Wat een mooie reis zeg, echt super. Ik weet zeker dat wij ook ooit die kant op zullen gaan en dan zullen we jullie vragen naar alle do's en dont's.

Eerst bij terugkomst maar eens een uitgebreide fotosessie houden. Wij zijn erg benieuwd.

Enjoy your time!!