johnsimone.reismee.nl

Sydney en Blue Mountains

Daar zijn we weer. We hebben al een paar heerlijke dagen achter de rug in Sydney. Gisteren zijn John en ik samen de stad in geweest en vandaag hebben Loes en Andy ons getrakteerd op een dagje uit in de Blue Mountains, als kado voor ons 12,5 getrouwd zijn vrijdag a.s.. De Blue Mountains is een berggebied op ongeveer 1,5 uur rijden van Sydney en dankt zijn naam aan de vele eucalyptusbomen die de bergen een blauwe gloed geven. Voor het eerst was het vandaag zonnig, maar wel errug koud!!! We hebben de 'Three Sisters' van alle kanten bekeken en gewandeld in het regenwoud waar kaketoes rondvlogen. De gevreesde spinnen zijn overigens nog niet gespot...;-).

Ik zal nog een paar foto's uploaden van de laatste dagen.

Liefs van ons

eva en marco

He hoi! Alweer andergalve week verder zeg... nog 4,5 te gaan!!!! GENIET!!!

X

martijn-gaby@zonnet.nl

Gefeliciteerd, al weer 12 1/2 jaar geleden dat ik getuige mocht zijn van jullie geluk. Maak er een mooie dag van, geniet maar net als toen. wij verkassen morgen naar de vogezen want 2 weken 35 graden wordt te veel, ja hier is het wel zomer................
dikke kus van ons

andrea

Jullie zijn al weer bijna 2 weken weg... Wat gaat dat snel. Zo te lezen genieten jullie geweldig van het mooie Australie en van de familie. Ik blijf jullie volgen op de reis.

Groetjes Andrea.

ps. Nog gelukgewenst met jullie 12 1/2 jarig huwelijk.

yolande en herman

hallo john en simone van harte gefeliciteerd met jullie 121/2 jarig huwelijk zie en lees dat jullie genieten nog heel veel plezier en blijf dat vooral doen!!!!!!!volg jullie reis en geniet een beetje met jullie mee!met de planten gaat het nog steeds goed hoop ook dat dat zo blijft hi hi.dikke kus.

Marjolein

Van harte nog met jullie 12,5 jarig huwelijksjubileum! Hier lichte jaloezie hoor als ik dat zo lees van jullie reis! Veel plezier weer!