johnsimone.reismee.nl

Het is voorbij....voor oranje

Het is 04:00 uur in de ochtend, we worden gewekt door Loes. Die zit al klaar met gluhwein en chips... De tv is omsingeld met sinaasappels en oranje balonnen. We zijn er helemaal klaar voor!

Het is 07:30. De sinaasappels kunnen worden uitgeperst., het is voorbij. Maar wij gaan hier vrolijk verder hoor. We worden door Loes en Andy overal heen gereden, geweldig! Het is wel koud. Zogenaamd 19 graden maar het voelt een stuk kouder aan. We moeten wennen aan de rust en ruimte hier na de hectiek van Hong Kong. Maar dat went snel!

Dikke kus van ons

Henk en Marian

Jullie zijn nu alweer ruim een week weg. Leuk om jullie ervaringen te lezen en foto's te bekijken. Op deze manier reizen wij ook een beetje door Australie. Geniet er van; maar dat zullen jullie beslist wel doen.

Henk en Marian

PS. Nog een berichtje van ons, want we waren vergeten jullie te groeten uit een warm en zonnig Zeeland.