johnsimone.reismee.nl

Laatste dag Hong Kong

Hong Kong zit er bijna op. Wat een wereldstad is dit zeg, indrukwekkend! We hebben veel gedaan en gezien. Op 1 van de eilanden een reuzeboeddhabeeld en tempel bezocht, over de nachtmarkt gelopen waar alles te koop is wat nep is, door een park gelopen waar de locals hun vogeltjes uitlaten....,een tram genomen die een helling neemt van 27% tot aan een fantastisch uitzichtpunt.

En inderdaad Corrie, dinsdagnacht om 02:30 de wekker gezet en gezien hoe Holland de finale haalde, Yes! Het viel vooral voor Simone niet mee om in stilte te juichen...

Morgenochtend naar onze (schoon)zus Loes in Australie. De Hong Kongchinezen zullen we niet missen want het zijn best horken. De boeren en scheten vliegen je om de oren en de vetsingeur komt onze neus uit ;-). Maar we hebben ontzettend genoten van de stopover en kijken uit naar de volgende stek.

Liefs van ons

Claudia & Eric

Hé lieverds!!!
Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben, en dit is nog maar het begin. Geniet er lekker van.
En zondag wordt het spannend, Spanje - Nederland :-)
Jullie kennen mijn voetbal liefde, maar deze wedstrijd ga ik wel lekker kijken.
Heel veel liefs van ons!

papa en mama

Hallo lieve simone en John,
jullie hebben veel gezien in die paar dagen en wat een leuke foto van jullie.
Een goede reis vrijdag en dan is het ineens winter hè!
Je moet de groeten van Monique Timmers hebben Simone. Liefs van ons

summer

ik ben gister naar Avifauna geweest met opa en oma
met de Avifauna boot. Vogels heb ik niet veel gezien
want ik vond de speeltuin het leukst.

Groetjes van Summer
en een hele dikke KUS

Yolande en Herman

hoi kanjers
wat leuk is dit zeg jullie zo ver weg en nu zo dichtbij.
heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben en een mooie foto van jullie! en yes we staan in de finale!!!!!!zie het al voor me jullie samen in stilte naar de wedstrijd kijken hi hi dat was moeilijk he .herman begrijpt het helemaal dat jullie dat boeren van die chinezen niet zullen missen want hij werkt er de hele dag mee en herkent dit heel goed . Op naar de volgende bestemming nu. heel veel plezier en en dikke kus van je buurtjes!en heelveel lieve groetjes aan je (schoon)zus.

hoi

mar

he Lui,

zo te lezen hebben jullie het nu al gruwelijk naar jullie zin!! Erg naar om te zien hoor met in me achterhoofd dat ik morgen weer vroeg me bedje uit moet....

btw lizz vond een half uur alleen niet zo'n goed plan en is voor binnenhuis architect gaan spelenen vond dat er 2 jaloezieen aan vervanging toe waren.

veel plezier nog en tot snel

laters

martijn en gaby

he luitjes, dat ziet er al goed uit, spannend hoor zón grote stad en nu heerlijk naar loes. wij zitten niet vervelend met 32 graden aan het lac de annecy, veel wandelen, zwemmen en de eerste hoosbui al getrotseerd met onweer!!. we genieten lekker en dat doen jullie ook.
tot later. gaby

martijn en gaby

p.s. de camping is redelijk in oranje gekte, bij buren mee kijken met verplichte inleg zodat de gekochte LCD tv eruit gehaald kan worden, ja die in de kantine was te klein, ha ha .
de kinderen maken de versiering voor op de camping bij de annimatie. en ben je geen nederlander dan moet je wel mee doen, je kan je er wel iets bij indenken, gaan jullie nog kijken?? ja toch!!!!!!!

Huibert en Marjolein

Wat leuk dat wij jullie zo kunnen volgen! Dit moet een heel bijzondere reis zijn / worden. Heel veel plezier en geniet met volle teugen! Wij volgen jullie!

Groetjes Marjolein

R,L&S

Hallo Siemie & John!
Nog even snel een berichtje van ons voordat we vertrekken naar het zonnige Menorca. Gelukkig is daar een een lekker groot zwembad! Elke keer als we het badje hier in de tuin laten vollopen gaat het waaien®enen en kunnen we de boel weer leeg laten lopen daarna omdat het vol zit met troep!Over 3 uur begint mijn vakantie pas echt want dan zitten we in het vliegtuig. Vanaf dat moment gaat de knop om en ga ik de luie vakantieganger uithangen. Heerlijk 2 weken niet soppen&koken; JOEPIE!!!!!!
In Menorca koop ik in het hotel nog een paar internetminuten om te kijken hoe het jullie vergaat daar. Voor nu zeg ik; Liefs vanuit Voorschoten van ons drietjes

pap

Lieve Simone en John,
Uit de foto,s blijkt dat jullie het goed naar jullie zin hebben. Het is een druk programma maar dat moet ook want je komt niet elk jaar in Australié. Met Jip gaat het prima! Vanmorgen het hij er echter de smoor in want mama ging stofzuigen en daar heeft hij kennelijk geen goede herinneringen aan. Wat eten betreft gaat alles goed bij hem, van voren met smaak erin en van achteren met een flinke lucht eruit. Mag ik van ma steeds opruimen. Maar ik doe het met plezier hoor! De warmte van de afgelopen dagen is na flinke regenbuien enigzins getemperd, voelt nu beter aan. Het Nederlands elftal is in Amsterdam als helden binnengehaald, erg leuk na die grote teleurstelling. OK, Geniet nog maar verder van jullie reis en we volgen jullie doen en laten op de voet!
kus papa en mamma

pap en mam

Lieve Simone en John,
Als jullie dit bericht lezen is het 16 juli en dan zijn jullie 12 1/2 jaar getrouwd! Heel hartelijk gefeliciteerd hiermee. Ze noemen dit een koperen huwelijk, maar bij jullie zit er wel een gouden randje aan! We wensen jullie nog vele gezonde jaren bij elkaar en geniet van deze dag samen met de familie.
Liefs van ons. ( en Jip )