johnsimone.reismee.nl

Aankomst Hong Kong

Ons 1e berichtje! Na een goede vlucht zijn we vanochtend om 7.00 uur geland in Hong Kong. Met de expresstrein naar Kowloon en vervolgens een bus genomen naarhet hotel. Paar uurtjes wachten voordat de kamer klaar was en daarna de stad in gegaan.

Het is lekker warm;-)

We hebben een rondvaart door de haven gemaakt met uitzicht op ontelbare wolkenkrabbers. Het is mooi van lelijkheid.

We gaan zo een hapje eten en laten het er voor vandaag bij, want we hebben een nacht overgeslagen, dus een beetje bijtijds naar bed kan geen kwaad.

Tot later!

fam. noteboom

Hoi John en Simone,

Veel plezier en geniet van deze bijzondere reis, leuk dat we een beetje sfeer kunnen proeven. We zullen jullie op de voet volgen. Kijken uit naar jullie verhalen.

papa en mama

Hallo lieve Simone en John,
Wat leuk om jullie eerste berichtje te lezen. Ondertussen zullen jullie wel weer meer indrukken van de stad hebben. Veel plezier en liefs van ons en een "kopje"van Jip, die het prima naar zijn zin heeft.

Corrie

Zo, dat is al snel een bericht.
Fijn dat jukkie een goede vlucht gehad hebben. Ik hoop dat jullie snel omgeschakeld zijn na het overslaan van de nacht. Maar morgen moeten jullie natuurlijk wel vroeg op (2.30 uur?) om voor de buis te zitten. Hup Holland hup!
Veel plezier in Hongkong en straks een goede vlucht naar Australië.
Groeten, Corrie

Ronald, Linda&Summer

Echt leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen. Veel plezier nog in Kowloon en alvast weer een goede reis naar Sydney vrijdag!!
Liefs, wij

sandra

Jeahhhhhhhhh we zitten naar de finale!!!!!!!! Wat een feest...... en wat een wedstrijd weer. Hebben jullie daar ook nog wat meer nederlanders gehoord;)
Heel veel plezier en heel leuk deze site! En veel fot's nemen heh
X Sandra