johnsimone.reismee.nl

Kleine beestjes...

Het gaat hier natuurlijk om de BIG FIVE: luipaard, leeuw, olifant, buffel en de neushoorn. Die hebben we inmiddels allemaal gezien! Check!

Maar.....er zijn ook kleinere beestjes...van die beestjes die je niet in je fotoboek wilt terugzien...ze beginnen met een s...

Een paar avonden geleden zijn 2 tenten bezocht door twee verschillende s-en. 1 van de reisgenoten had een schorpioen in de tent en wij werden bezocht door een spin van aardig formaat! Ik zat op het toilet met mijn broek op mijn enkels en mijn benen omhoog, Corrie commanderend het beest te vangen....lukte niet en hij verdween.....kak!!

De avond erna tijdens de briefing had een mot ter grote van een vogel zijn zinnen op mijn hoofd en decolleté gezet. Ik denk dat jullie wel een idee hebben van hoe dat er uit heeft gezien

Nee, geef mij maar een leeuw, wilde hond of luipaard op 5 meter afstand van de jeep Alle drie echt meegemaakt!!

Lieve groet!

Reacties

Reacties

Mar

De big five... plus alle andere wat een mazzelaars zijn jullie... zijn genoeg mensen die tig keer deze trip maken en ze nooit zien??

Simone van den Houten

Klopt helemaal, Mar! Onze gidsen zaten op een radiokanaal waar info wordt gedeeld als er iets bijzonders is te zien. Het luipaard had net een antiloop gevangen en lag nog na te hijgen. Hierdoor bleef het liggen en konden we het zien.

Mama

Het tafereel met de " kleine beestjes" zie ik al helemaal voor me, maar dat is het enige minpuntje van de reis denk ik.
Veel plezier met het bewonderen van alle andere dieren en de natuur.
Liefs voor jullie beiden

Papa

Het wordt steeds heftiger en ik word steeds meer benieuwd naar foto's en filmbeelden.
Wordt straks genieten. Blijf opletten en tot zondag.
kus, papa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!