johnsimone.reismee.nl

Voorbereidingen China

De voorbereidingen voor de reis naar China zijn begonnen. We hebben een visum, hebben de nodige inentingen gehad en hebben heerlijk (ja, echt waar!) gegeten in China town, Den Haag. We hebben de nodige kaarten aangeschaft en struinen internet af naar tips van anderen.

Peter Meijer

Hoi globetrotters,
Gaaf hoor, ik zou best meewillen, maar ja, de poezen moeten ook verzorgd worden! Grapje. Doen we graag hoor. Ben benieuwd naar het eerste echte reisverslag.
Succes met de verdere voorbereiding.
kus,
papa

Lieve Simone & John,

Terwijl ik dit aan het schrijven ben vliegen jullie ergens hoog boven ons verheven. Ik ben o zo benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken! En wacht in spanning de verhalen af en ben zo nieuwsgierig naar de foto's wat zullen die mooi en bijzonder worden!

Geniet met volle teugen!

Liefs, Saskia

simone

Sasje, ben je geslaagd, of weet je dat nog niet? Xxx

Saskia

Jaaahhh Simoon ik ben geslaagd (ik dacht ik zeg het wel als jullie terug zijn vond het niet zo passen hier). XXX

simone

Sas, wat super van je, gefeliciteerd!!!!!!! Veel liefs

Saskia

Dat klinkt allemaal héél avontuurlijk en bijzonder! Ben erg benieuwd om het straks te horen! Vooral dat primitieve en hoe wij dan idd. ons druk kunnen maken spreekt mij wel heel erg aan! Lijkt mij ook wel vermoeiend als je iets wilt vragen en het lukt niet / of men begrijpt jullie niet goed maar ook daar zullen jullie je manieren wel in vinden en het zal steeds makkelijker gaan natuurlijk. Klinkt goed, overdag in de drukte en s'avonds in een hotel waar je door de rust overvallen wordt! Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal! Liefs, Saskia

mama

Dat is wel wat anders dan fietsen over de velostrada! En ook geen knooppunten om je koers te bepalen. Wat zouden we graag even bij jullie willen kijken, zo'n andere omgeving en manier van leven. Mooi dat jullie bewondering hebben voor de lokale bevolking.
Veel liefs van papa, mama, Suzy en Spike.