johnsimone.reismee.nl

Op de grens met Namibië

Wat een fantastische dag hebben we vandaag beleefd! We zitten in een lodge aan de Chobe rivier, wat de grens is tussen Botswana en Namibië. Vanochtend heel erg vroeg hebben we een gamedrive gedaan aan de kant van Botswana. Met 2 mannelijke leeuwen hebben we de lijst weer wat langer gemaakt. Op de lijst staan alle dieren die we als groep hebben gespot. En die lijst is erg lang .

Vanmiddag stond een vaartocht op het programma, op diezelfde grensrivier. Rechts Namibië, links Botswana. Rechts word je als olifant doodgeschoten, links niet.....

De boottocht was absoluut 1 van de hoogtepunten!! IJsvogels, bijeneters, marabu's, bavianen, giraffen, baby-olifanten, visarenden, krokodillen op 1 meter afstand.....pffff het kon niet op....

Zojuist gegeten en te horen gekregen dat we mogen uitslapen. Wekker op 7 uur is nog niet eerder voorgekomen

Morgen verlaten we het prachtige Botswana met de zeer vriendelijke inwoners. Niet alleen vriendelijk maar ook enorm humoristisch!!