johnsimone.reismee.nl

Met de mokoro in de bushbush

Zo, we zijn weer in de bewoonde wereld aangekomen! Zo veel gezien en gedaan, geen idee waar te beginnen...

Dinsdag t/m donderdag zijn we met mokoro's (soort kano's) door lokale bevolking de delta in gebracht. Alles moest mee, want er is niets ter plekke. Dus tenten, bedden,stoelen enz enz. Onderweg de eerste olifanten en nijlpaarden gezien!!

In de delta veel wandelingen gemaakt en wild gespot: buffels, giraffen, bavianen, gnoes,zwijnen,olifanten en meer. FANTASTISCH!!

'snachts mocht je absoluut je tent niet uit. Er was een chemisch toilet, waar je met wat lenig kruip en sluipwerk je behoefte kon achterlaten.

De bonte avond bestond uit zang en dans verzorgd door de kanoers (die alle dagen bij ons bleven). GENIETEN!

Corrie en ik hebben het heel gezellig samen, ook in de groep die uit toch wel wat bijzondere exemplaren bestaat.....

Henk en Marian

Zo te lezen zijn jullie in een "echte" dierentuin geweest. Heel bijzonder om ze zo van dichtbij te zien. Verder was het lekker primitief, maar daar houden jullie beiden wel van. Groet van ons en geniet nog verder.

Mama

Wat een genieters zijn jullie, zoveel dieren gezien, van groot naar klein. En...veel foto's gemaakt allebei. Leuk om er al een paar te zien.
En dan ook nog toegezongen worden, heel bijzonder.
Liefs voor jullie allebei.

Papa

Zo hé! Gaaf man. Ik neem aan dat jullie tijdens die wandelingen geen leeuwen tegen gekomen zijn.
Veel foto's gemaakt natuurlijk en misschien wel een filmpje. Geniet maar door en veel liefs van hier.
kus, papa