johnsimone.reismee.nl

Gepakt voor de bush!

We zijn aan het pakken voor een paar dagen wild kamperen. Morgenochtend rijden we de Okavango delta in en worden we in kano's naar de kampeerplek gebracht. Er is daar helemaal niets.....geen stroom, geen stromend water, etc, maar wel slangen, schorpioenen en spinnen...

We worden door de lokale bevolking gebracht en zij blijven die dagen bij ons. Zij weten alles, dus braaf luisteren is het advies dat we vanavond bij de briefing kregen! Gaan we doen! Een paar dagen radiostilte van onze kant dus.

De groep is gevarieerd, Corrie is niet de oudste! En ik ben wel de jongste!

Slaap lekker en dikke x van ons

Marian.

Wat een bijzondere ervaring zo aan het begin van de reis zal dat worden. Echt terug bij "af", zonder water en stroom en telefoon. Wel medereizigers, zoals de spinnen, slangen etc. Sterkte daarmee!
Lieve groet, Henk en Marian.

Linda

Had ik nou toch maar meegegaan... Geen water en stroom en 1 groot feest met en van kruipende en springende beestjes... Braaf luisteren naar de locals en geen foto's van enge monsters plaatsen hoor, want dan durf ik niet meer te lezen ;)
Doe voorzichtig en vooral: Geniet!!
Dikke knuf voor jullie van ons

Marco

Nice! Stiekem wel een btje jalours?